Podjetje X d.o.o. je kupil nov delovni stroj (viličar), pogodba z dne 10. 4. 2018. Viličar je bil dobavljen 5. 6. 2018. Podjetnik je ugotovil, da manjka hitra spojka za menjavo orodij kot je navedena v pogodbi in tudi prikazana v katalogu s strani dobavitelja Y d.o.o. Dobavitelja je opozoril, vendar se ta izgovarja, da mu bo dobavil »substitut« tovrstne spojke, ne pa to kar podjetnik želi/je prikazano v katalogu oz bi naj bila stvar dogovora kot je navedeno v pogodbi. Namreč ta substitut naj ne bi bil tako učinkovit za samo opravljanje s tem strojem, kot bi bil tisti kot je naveden v pogodbi/katalogu. Kaj lahko kot podjetnik v tem primeru storim?

Na voljo imate več opcij, katera je za vaše podjetje optimalna, ni mogoče razbrati.

Iz napisanega spodaj sicer predvidevam, da je stroj bil že prevzet.

  1. V primeru, da stroj ni bil prevzet, stroja skladno z določbo 285. člena OZ niste dolžni prevzeti in lahko zahtevate vračilo kupnine in škodo. Prodajalcu morate prej postaviti dodaten rok za izpolnitev.
  2. Če pa ste ga že prevzeli in v primeru, da je stroj za vas brez točno določenega dela neuporaben, lahko:

...

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!