Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.

Kako doseči podaljšanje rokov pri izvajanju gradbenih del

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletni seminar
  • Datum: 29.06.2021
  • Ura: 09:00 - 11:00
  • Cena: Članska cena / osebo (DDV vključen) - 20,00€
  • Nečlanska cena / osebo (DDV vključen) - 60,00€

Kako doseči podaljšanje rokov pri izvajanju gradbenih del


V zadnjem času se precej govori o dvigu cen materialov in pravicah izvajalcev/dobaviteljev v zvezi s povešanjem cene, enako aktualno pa je ostaja vprašanje, kako lahko izvajalec/dobavitelj doseže podaljšanja roka izvedbe/dobave. Izobraževanje je namenjeno pregledu vseh pravic in možnosti, ki jih imajo izvajalci/dobavitelji v zvezi s podaljšanjem roka izvedbe/dobave iz različnih razlogov, ki niso v njihovi sferi. Na izobraževanju bo predstavljeno, v katerih primerih imajo izvajalci/dobavitelji pravico zahtevati podaljšanje pogodbenega roka in kako naj to naredijo ter kako naj dokažejo, da zamuda ni v njihovi pogodbeni sferi. Prav tako bo predstavljeno kdaj se postavi zahtevek in na kakšen način ter kako ravnati v primeru zavrnitve s strani investitorja/naročnika.

Izobraževanje je namenjeno pregledu vseh pravic in možnosti, ki jih imajo izvajalci/dobavitelji v zvezi s podaljšanjem roka izvedbe/dobave iz različnih razlogov, ki niso v njihovi sferi. Na izobraževanju bo predstavljeno, v katerih primerih imajo izvajalci/dobavitelji pravico zahtevati podaljšanje pogodbenega roka in kako naj to naredijo ter kako naj dokažejo, da zamuda ni v njihovi pogodbeni sferi.  Prav tako bo predstavljeno kdaj se postavi zahtevek in na kakšen način ter kako ravnati v primeru zavrnitve s strani investitorja/naročnika.

Izobraževanje je namenjeno vsem izvajalcem, podizvajalcem ter dobaviteljem.

PROGRAM:
  •   Roki in posledice zamude rokov po sklenitvi pogodbe
  •   Kaj pomeni, da so zamude na kritični poti in kako to dokažemo
  •   Kako analiziramo, kateremu subjektu se sme naprtiti zamuda
  •   Možnosti podaljšanja rokov iz različnih razlogov:
  •   Spremenjene okoliščine
  •   Razlogi na strani tretjih oseb in oblasti
  •   Razlogi na strani naročnika
  •   Spremembe projektne dokumentacije in spremembe v navodilih naročnika
  •   Napake v projektni dokumentaciji ali nedoslednosti v projektni dokumentaciji
  •   Možnosti podaljšanja rokov zaradi nezmožnosti dobave materialov zaradi spremenjenih okoliščin
Postopkovni vidik v zvezi s podaljšanjem rokov:
  •   Dolžnost obvestitve
  •   Pravočasnost obvestitve z vidika klasične gradbene pogodbe ter FIDIC pogodbe
  •   Način postavljanja zahtevka za podaljšanje roka
  •   Spremljevalni zahtevek za povračilo stroškov zaradi podaljšanja roka
  •   Možne odločitve investitorja(naročnika ter kako se nanje odzvati
  •   Posledice zamude
Predavateljica:
Mag. Maja Koršič Potočnik
Predavateljica mag. Maja Koršič Potočnik je odvetnica specialistka na področju gospodarskega prava ter javnih naročil. S tema pravnim področjem se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega, v okviru svojega doktorskega študija gospodarskega prava. V svojem poklicnem življenju redno zastopa stranke v gospodarskih sporih pred sodiščem ter pri vlaganju revizijskih zahtevkov, prav tako pa z naročniki sodeluje pri izvedbi postopkov javnega naročanja, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika javnih naročil ter gradbenega prava z vidika vseh udeležencev pri gradnji. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je (so)avtorica številnih strokovnih člankov ter publikacij s področja gradbenega prava ter javnega naročanja, med katerimi velja posebej omeniti Priročnik za uporabo RDEČE in RUMENE pogodbe FIDIC, Veliki Gradbeno pravni priročnik ter Priročnik za uporabo javnega naročanja v praksi, ki so vsi izšli pri založbi Uradni list.

Spletna prijava je obvezna.
Prosimo, da izpolnite spletno prijavo na dogodek, ki jo najdete na dnu te strani.

Plačilo kotizacije / udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR.

Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si.

Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.

V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

Dodatne informacije: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504, 01 58 30 553, Svetovalni in izobraževalni center OZS

Vljudno vabljeni!