25 načinov, kako poslovnim kupcem (B2B) prodajamo po višjih cenah

  • Vse o dogodku
  • Kraj: OZS, Celovška 69, Ljubljana, učilnica
  • Datum: 12.12.2019
  • Ura: 09:00 - 12:15
  • Cena: 140,00 + 22 % DDV - 170,80€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98 € + 22 % DDV - 119,56€

25 načinov, kako poslovnim kupcem (B2B) prodajamo po višjih cenah


Načini za prodajo po višjih cenah so povezani z našim pristopom, drugi pa s preprostimi tehnikami, ki imajo svoja psihološka ozadja, zakaj se kupci odločijo za višjo ceno.


svetovanje in izobraževanje


Gre za eno od najbolj pogostih vprašanj pri prodaji B2B. Kako dosežemo, da nas kupci ves čas ne stiskajo s cenami? Poznamo precej načinov, kako lahko poslovnim kupcem svoje izdelke in storitve uspešno prodajmo po višjih cenah.

In kako ugotovimo, da imamo težave z razumevanjem pomena in vpliva cen na uspešnost prodaje?

Prvi znak je prepričanje, da so naši izdelki in storitve predragi. Če torej mislimo, da se po naših cenah ne da uspešno prodajati.

Drugi znak pa je mnenje, da se kupci ne odločijo za našo ponudbo, ker smo predragi. Zakaj? Kupec, ki z nami želi sodelovati, se o ceni lahko pogaja. Zato je previsoka cena v resnici samo izgovor, da kupcem ni treba pojasnjevati pravih razlogov za izbiro drugih ponudnikov.

Načini za prodajo po višjih cenah so povezani z našim pristopom, drugi pa s preprostimi tehnikami, ki imajo svoja psihološka ozadja, zakaj se kupci odločijo za višjo ceno.


Cilji seminarja:

- boljše razumevanje potreb in pričakovanj poslovnih kupcev
- psihologija poslovnih kupcev pri odločanju o cenah
- doseganje višjih cen in boljših prodajnih rezultatov

Vsebina seminarja:



- Zakaj prodajni pristopi izpred petnajstih let danes pri cenah ne delujejo več?
- 10 pravil za uspešno prodajo sodobnim poslovnim kupcem, ki vplivajo na cene.
- Kdaj se kupci odločijo za najcenejšega ponudnika in zakaj?
- Komu najlažje prodajamo po višjih cenah?
- Katera je najbolj pogosta napaka, ki jo naredimo pri cenah?
- Kako ravnamo, kadar želijo kupci najprej izvedeti naše cene?
- Kako ugotovimo, kakšna cena je za poslovne kupce sprejemljiva?
- Kako pri poslovnih kupcih spremenimo predstave o sprejemljivih cenah in so za nakup pripravljeni plačati več?
- Kako v pogajanjih s kupci dosežemo višje cene?
- Kako ravnamo, kadar nismo izbrani ponudnik zaradi previsoke cene?

Trajanje:
4 učne ure + 15 minutni odmor

Predavatelj:

Jure Habbe specialist za trženje
Jure Habbe je specialist za trženje, prodajo in vodenje na področju B2B, s čemer se poklicno ukvarja že trideset let. Pri svojem delu v prodaji je sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki. Na podlagi lastnih izkušenj je napisal prodajni priročnik z naslovom »Uživajmo v prodaji« (2013) in nadaljevanje z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje« (2016).
Od novembra 2018 ureja tudi prvo spletno revijo za profesionalno prodajo PROPRO.

DRUGE INFORMACIJE:

Obvezna spletna prijava!

Kotizacija:  Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si.

Odjava: Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.

Odpoved dogodka: V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

Kontakt: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.

Vljudno vabljeni!

 


Prijava na dogodek