Ukvarjamo se z izdelavo oken. Izmero oken zaračunavamo po veljavnem ceniku. V primeru naročila je izmera gratis. Pogosto se dogaja, da stranke, pri katerih smo naredili izmero, a se niso odločile za naročilo, računa nočejo plačati. Pravijo, da so bile zavedene, da ni bilo jasno sporočeno, da izmera stane, velikokrat tudi zagrozijo z Zvezo potrošnikov. Vprašanje je sledeče: Kaj nas izvajalce ščiti pred takšno prakso? Kako postaviti sistem oziroma protokol, da do podobnih situacij ne bo prihajalo?

V kolikor s strani stranke nimate podpisanega naročila za plačljivo izmero, na prvi pogled ocenjujem, da morebitna sodna izterjava ni smiselna, saj bi težko dokazali soglasje za plačilo.
Dodatna ovira je tudi ta, da gre na drugi strani za potrošnika, ki mu zakon nudi dodatno zaščite.

Da bi izboljšali sistem sta vam na voljo dva instrumenta:

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!